01 mars 2011

Ny månad

1 mars idag, och ny månad, ny frisyr och nytt gym =)

Lite blondare på kemisk väg, men lockarna är mina egna, visste inte att jag kunde få så lockigt nu när det är så långt =)

Eller ja, jag kommer ite byta gym nu, men jag provtränade på mammas gym Actic i K-holm idag och det va ett riktigt mysigt litet gym. Lite för liten del med fria vikter enligt mig, men en riktigt bra roddmaskin och jag fick va i stort sett själv med fria vikterna så det gjorde inte så mycket att det inte va så stort =)

Dagens träning:
1km rodd och sen lite lek;
Teknikträning DU, blev inte mer än 5 minuter innan jag kände mig ivägen för folk som ville stretcha och träna med pilatesbollar på den enda öppna ytan...
Teknikträning ryck, X antal styrkeryck på ca 20kg
Hantelkomplex; 5marklyft, 5hang squat clean, 5 push press, 5 rep sammansättning av alla 3 i följd. 10kg hantlar
några armhävningar, lite Swings, lite knäböj (i väntan på ledig skivstång)
Sen WOD:
6 marklyft (70kg)
12 Swings (ingen kettlebell så 12,5kg hantel)
8 Burpees (inte på knä denna gång!!!)
24 jumping jacks
4 varv tog mig 15;03 min. Flåsigt värre idag, men riktigt skönt pass!

Inga kommentarer: