21 mars 2011

ett år äldre

och kanske ett år visare, men helgen har gått ut på att fira, äta och umgås med trevliga människor. Inte ett träningspass och inte särskilt mycket nyttig mat ;) Min diet har bestått av kakor, hembakat bröd med div mer eller mindre yttiga pålägg, bullar, smörgåstårta, gratinerad getost, marmelader, kladdkaka, mer småkaor bullar, kaffe, läsk lite skumpa och en del vin...

Jag har fått böcker, träningsprylar och MASSOR med tulpaner =)

Mycket trevligt, men kroppen har tagit stryk!! Känner mig bakis och seg som om jag inte gjort annat än frossat i flera veckor...

Idag blev der i alla fall träning igen:
Ordentlig uppvärmning och teknikträning på armhävningar, ryck och OH squats
sen4 varv på tid (11:08)

10 OH utfall
10 knäböjshopp
10 hollow rocks
20 mountain climbers

Tack Crossfit Nordic för att ni gör så bra pass!!!

Känner mig redan fräschare, så nu dusch och sen iväg till jobbet. Redo för nya utmaningar!

Inga kommentarer: