01 december 2010

Frisk?

Jag är uppe på benen igen, ett par dagar senare än jag hoppats, men ändock!

Jag kom ihåg att ställa mig på vågen i morse också och 2 hg hade i alla fall försvunnit på 4 veckor. Långsamt, för lite, men i alla fall åt rätt håll och jag hade inte väntat mig nåt annat heller då jag inte riktigt fått ordning på det där med maten än... inte innan jag blev sjuk heller!

Träningen kommer få vila nån dag till, men idag har jag åtminstone varit på jobbet!
Kanske vågar jag mig på ett lättare pass på fredag, eller lördag. Det beror förstås helt på hur jag känner mig då! Är fortfarande hostig och snorig...

Här har det annars blivit vinter!!! Ordentligt med vit härlig pudersnö och höga plogvallar temperaturen pendlar mellan -15 och -20 om vädret är lika fint i morgon får kameran följa med på promenaden så kan jag dela med mig lite =)

Nu sovdags!!

Inga kommentarer: