07 december 2010

YAY

Idag blev det gym efter jobbet, första passet på två veckor!!!

Jag o M sa att vi skulle ta det lite lugnt, men när man väl börjar så går det liksom inte att ta det lugnt längre =)

3 varv;
500m rodd
8 enarmssvingar per arm (jag 12kg KB, M 10kg hantel)
10 liggande fällkniv (som denna)
10 knäböjshopp
16 mountain climbers

M höll på o ge upp redan innan första varvet var över, men kom igen starkt sista varvet. Jag missade lite sista vervet o trodde att jag var klar när jag (heelt slut i låren efter en kraftansträninging att göra mntkclimbers obrutet) insåg att jag hoppat över knäböjshoppen det varvet. Så det var barea att köra dem sist, TUNGT! Men, förutom att det var jobbigt kändes det riktigt bra och jag tror att kroppen återhämtat sig så gott som helt nu.

Slutresultatet blev 18min 37sek för mig och 19; 49 för M.
It feels good to be back ;)

Inga kommentarer: