06 november 2010

Härligt!

Ojojoj, jag hade glömt hur skönt det är att jogga till jobbet!!

Inte helt övertygad när klockan ringde kl 5:30, snoozade 5 min och sen på med träningskläderna och ut genom dörren.

Lite frosthalt och kolsvart vid sidan av lyktstolparna, men steget kändes förvånansvärt lätt. Älvor över kanalen, änderna sov och reagerade inte ens när jag sprang förbi med bara nån halvmeters avstång och den enda jag mötte på hela vägen var en tjej som var ute med hunden.

28min tog det till jobbet och jag var knappt andfådd, lite stel i benen av asfaltsunderlaget men fortfarande otroligt pigg i benen. Tror att mina Crossfitpass gett resultat även på löpningen =D

Nu står jag i alla fall nyduschad, pigg och fräsch på jobbet redo att börja min arbetsdag och om nån dryg timme går solen upp, känner på mig att det blir en bra dag idag!

Inga kommentarer: