26 oktober 2010

Vila

Jobb hela förmiddan, utbildning halva eftermiddan (vi ska byta system på jobbet, spännande, nervöst och lite förvirrande men framförallt kul), sen en tur till Norpan för en fika med M. Vi snackade lite skit, en massa träning och gnällde lite allmänt om oviktiga saker som livet och kärleken ;)

Sen åkte jag hem igen och har spenderat kvällven med datorn i knät och surfat Crossfit, pappa kom förbi med en liten påse. Nya fina stickade vantar som vår granne i stugan gjort till mig av någon sorts garn som jag verkar tåla. Jättefina vita vantar, två par fick jag tom!!! I LOVE them!
Har bilder i kameran, men är för trött för att bråka med blogger just nu....

Idag har jag ätit;

Frukost; två ägg och 2 koppar kaffe (första ägget ca 7.00 det andra vid 8)
Lunch 11.30 Chili con carne och grönsaker samt en grov fralla
Mellis kl 14.30; 1 äpple 2 koppar kaffe (sällskap under utbildningen framför datorn)
Mellis 2 kl 17,00; sallad med ägg, kräftstjärtar, sparris och senapsvinegrett. 1 skiva valnötsbröd och 2 koppar the. STOOOOR kardemummabulle till efterrätt
Middag kl 21; "pastagratäng" gjord på kyckling, squash, champinjoner och lite fullkornspasta (knapp halv deceliter färdigkokt) samt bechamellsås gjord på creme fraische och kryddor.
ett glas rött efter maten...

I morgon har jag inte bestämt träning än, om det är någorlunda fint väder blir det en löptur runt ån annars blir det någon wod hemma, stulen från tex mainsite eller crossfit nordic ;)
Dags att börja lägga in mer uthållighet igen inför Göteborgsvarvet i vår, bara sju månader kvar!!

Inga kommentarer: