11 oktober 2010

Fusk??

I söndags blev det fusk med träningen; sov länge, fixade runt med lite allt möjligt, födelsedagsfika hos KC, middagsplanering, mat, kväll och sova igen. Hittar ingen träning i den listan, vet inte riktigt vad som hände...

Idag böev det dock bättre, the Bear complex kördes som ett litet test.
Då jag inte har så tunga vikter hemma och heller inte har nån aning om hur mycket jag egentligen orkar började jag mycket försiktigt med bara skivstången, sen la jag på 2,5 kg (2 rundor) och sen 2,5kg till (sista två rundorna). Totalt 10kg vilket inte är något alls egentligen, men mina lår hävdar att det ändå var en del extra att knäböja med så många gånger ;)
Fast i ärlighetens namn hade jag orkat MYCKET tyngre... måst skaffa lite fler vikter till skivstången nu tror jag!

I morgon är det dags för Tabata this! plus en omgång tabatasprint vilket jag skulle ha gjort i söndags
Tabata Row
Rest 1 minute
Tabata Squat
Rest 1 minute
Tabata Pull-up
Rest 1 minute
Tabata Push-up
Rest 1 minute
Tabata Sit-up

Inga kommentarer: