24 oktober 2010

flås, pust, flås, flås, pust...

åsså upprepar vi det en stund!

Tosh sprint är inte att leka med,och jag gav verkligen allt första varvet!!
Tiderna är inte helt exakta för jag hade inte att skriva på under passets gång och jag var mer fokuserad på springa, andas och få ner pulsen i pauserna ;)

200m -52 sek = 52 sek vila
400 meter 1min 43 sek
600m = 2,55 (fast jag va tvungen att bryta efter 350, ta fyra andetag och sen köra igen på lite lägre hastighet... svordom va jobbigt det var)
200m 1min 2 sek
400m = 2 min 3 sek
600m = 3 min 20 sek
200m = 58 sek
400m = 2 min 1sek
600m = 3 min 49 sek återigen va jag tvungen att bryta mitt i och andas 10 sek.... det gick bara inte!

Känner mig lite misslyckad, trodde att det skulle gå bättre! Men så trött har jag nog aldrig känt mig. Hjärtklappning och andnöd är bara förnamnet men det va gött med stretching o en varm dusch efterråt =D

Efter passet bar det av till the Champ, en av sportbarerna i stan som bjöd på en "helkväll" med jobbbfolket. Fotboll som underhållning, klyftpotatis, sås och GIGANTISK schnitzel å öl! Ni som känner mig vet att jag intedirekt tittar på sport, äter inte så mycket potatis och allt panerat går dock fetbort, tycker inte om det alls!! Men gratis är gott och jag var vrålhungrig efter träningen så det gick ner, även om det var rätt mycket bortskrapad panering och potatis kvar på tallriken när jag ansåg mig vara nöjd. Ölen var i alla fall perfekt! *hahaha*
Som sporttittarfåne hade jag nog stormtrivts och de som gillar panerat hyllade schnitzeln så det är nog inte ett så tokigt ställe egentligen!

Kram o gonatt! nu ska jag soooooooooooova

Inga kommentarer: