24 september 2010

Finally!!

Igår tog jag mig till gymmet, värmde upp med lite lugn jogg följt av 10 minuter intensivare intervaller. Sen körde jag min WOD; 21-18-15-12 av knä till armbåge, armhävningar och 200m löpning (löpband) varje varv.

Mina knä till armbåge gjorde jag liggande eftersom jag inte har en chans att få knäna högre än maghöjd om jag försöker hängande, armhävningarna gjorde jag mot ribbstol i ca 30 graders lutning men jag klarar ju fortfarande inte mer än 2 riktiga så det var nog lagom... Hela WODen tog mig 18min och 53 sekunder!

Skitjobbigt pass var det i alla fall och jag har träningsvärk i både mage, lår, skuldror, bröst och framsida axlar idag. Skönt o va igång igen!!

Kvällen igår spenderades i Ljungsbro med brudarna från jobbet, kräftor, räkor, västerbottenspaj, ostbricka och en del vin. Skönt att jag för en gångs skull är ledig såhär dagen efter =) många skratt blev det och förhoppningsvis gör vi om det snart igen

I tisdags åt vi middag med K&G här hemma, temat "Anne på grönkulla" och ikväll blir det ladies night med SysterYster och Mamsen. En riktig partyvecka =)

Synd bara att jag inte kan ta mig till Norrbotten och fira Mogsy i morgon också =( -Hoppas du blir ordentligt firad Mogsy och får en fantastisk kväll!!! KRAAAM!!

1 kommentar:

Karin sa...

Låter som om du har haft en toppenvecka!