16 juni 2010

Vilodag?

Om jag kände mig stark igår så var energin som bortblåst idag.... Vilodag från träningen, tack för det!!
Jobb hela eftermiddan och HLR-kurs med röda korset, hade inte hjärnan med mig över huvud taget men just hjärt och lungräddning har jag gått igenom så många gången att det sitter där ändå. Bara att göra övningarna och påminna muskelminnet om hur man ska göra, bra med lite repetition ibland!

Trötthet och den tiden av månaden leder som vanligt till ett gigantiskt godissug, men förutom en rulle werthers original, en fruktsallad med "godistillbehör" (vaniljsås, limesocker och mandelbiskvier) och socker i kaffet så har jag hållit mig på mattan. totalt blev det dock 111 kalorier för mycket idag vilket ger en summa på -427kalorier i min och Maries lilla utmaning =)

I morgon är det träning igen, håll tummarna för att energin är tillbaka!!!

1 kommentar:

Marie sa...

Jag följer din utmaning skarpt och räknar mina kalorier, men jag har inte bestämt mig om jag ska köra på att stå still i vikt eller gå ner. Det är därför jag inte rapporterat. Egentligen vill jag gå ner och det har jag gjort dom 2 senaste veckorna. Men denna vecka har jag haft ett enormt sötsug, jag har inte svullat som jag gjort tidigare men det har slinkt ner något varje dag som inte borde åkt ner:/ Blir rapportering när jag bestämt mig.. Men så tråkigt bara att ligga så mkt över från början:/