15 juni 2010

härlig dag

Idag känner jag mig stark, grymt stark och energin har räckt hela dagen!

Sovmorron följt av lyxig frukost; rostad bröd med bräckt skinka och stekt ägg (kryddat med oregano, havssalt och nymalen svartpeppar) samt 2 koppar nybryggt mörkrostat kaffe =)

Fika med M och KC i gamla Linköping, pariservåffla och rött te med blåbär
Givetvis härlig promenad genom gamla stan både före och efter fikat samt ett besök på Cloettas gammeldags chokladfabrik, dock utan inköp för egen del.

Träning! WOD; 20 knäböj med vikt, 30 dragonflag-träning, 40 thrusters, 50 good mornings m vikt. total tid; 8min 58sek Jag valde för lätta vikter eftersom jag i förväg tyckte att detta kändes som ett mastodontpass efter gårdagens löpning, men jag kompenserade med tempo istället. Sablar att det kändes! ;)

Sushilunch på Wasabi och sen en tur till Ohlssons tyger, hittade 3 fantastiska mönstrade tyger i mysmaterial för nästan inga pengar alls = 3 nya sommarklänningar till mig. Nu har jag nåt att göra under nästa veckas semester ;)

Så jobb resten av kvällen, urgod torsk med dillsås till middag och stekta grönsaker till det.
Extra mellis blev en härlig macka med ALLT; ägg, majonäs och kräftstjärtar, parma, poesto och mozarella, ost och salami, grönsallad. Låter det för mycket?? det var det inte ;) åt locket med ost o salami och botten i två delar... till efterrätt en piggelin =)
Sen lutar det åt en liten skål popcorne till nattens reprisavsnitt av criminal minds (eller slutet av "i samlarens spår" som också går nu)


Edit; Marie - det bidde poppisar så dagen slutade med endast 46 kalorier kvar att äta.
Totalt nu -538kalorier

Inga kommentarer: