17 juni 2010

Planering??

Idag jobbade jag eftermiddag för tredje dagen i rad... Enkelt och bekvämt att gå o träna före jobbet och dessutom hinna ta en vända på stan tänkte jag! MEN, så hittade jag två jobb som jag bara var tvungen att söka, så hela förmiddagen spenderades på balkongen med datorn i knät, knepandes o knåpandes på personliga brev och sånt där annat viktigt, surfade lite och njöt av värmen. Plötsligt satt jag mitt i solen (skugga på balkongen fram till lunch!!) , såg inget på skärmen längre och insåg att jag nog borde äta något innan jag var tvungen att rusa till jobbet!!

Lite upplärning av en ny tjej på jobbet, lätt överbemannade med tre pers och nästan inga gäster och en allmänt lugn eftermiddag/kväll....

Slutade kl 21, bytte om, gick till gymmet och körde min WOD, det tog mig 18 minuter plus uppvärmning och stretch; 800m löpning, 21 pull-ups (i maskin, ca 80% hjälpvikt), 400m löpning, 21 pull-ups, 200m löpning, 21 pull-ups! Svettig och trött blev jag och flåset fick sig en rejäl utmaning i löpavsnitten, det står visserligen sprint i min träningsbeskrivning, och jag kanske sprintade sista 200, men jag sprintar INTE 800 meter!! Det går bara inte ;)

Nu hägrar duschen och sen en nyss renbäddad säng! Det ser jag fram emot, i morgon ringer väckarklockan 5.30 och kl 15.00 går jag på semester =)

Inga kommentarer: