08 november 2011

ingen plan

I helgen blev jag bjuden på mat, igår jobbade jag kväll och fick fantastisk pasta med Karljohansvamp och oxfilé, till lunch åt jag rester från helgen (köttgryta, lyxigt att även bli bjuden på matlåda till veckan)

Till lunch idag fick jag råkostsallad och helstekt ankbröst, ikväll blev det mys med onödigt onyttig men ack så god pizza och tillhörande film.

I morgon jobbar jag kväll (blir köttgryta till lunch då med)
Torsdag jobbar jag kväll, och en stund på morgonen... så det lutar åt sushilunch
Fredag jobbar jag dag och får lunch på jobbet, sen drar jag mot sthlm och Tallinkryssning med brudarna B *yay*

Som ni förstår har jag inte direkt haft någon anledning att planera så mycket mat denna vecka, men för det mesta får jag bra mat på jobbet. I helgen blir det nog en drink eller tre och kanske lite bakismat, men jag ska försöka få till två nyttiga mål mat per dag även på resande fot!

Inga kommentarer: