26 januari 2011

ouch

Lårträning och hopprep igår...
50 knäböj - 10 situps - 45 hopprepshopp
40 knäböj - 10 situps - 45 hopprepshopp
30 knäböj - 10 situps - 45 hopprepshopp
20 knäböj - 10 situps - 45 hopprepshopp
10 knäböj - 10 situps - 45 hopprepshopp

Totalt 12 min 10 sek. Rätt nöjd med ruggigt trött i låren! Höll på å falla ihop i den lilla trappen ner till omklädningsrummet, knäna bar inte :)

I morse blev det en tidig morgon, träffade MI vid brandstationen kl 6:30 för ett löppass. -10 grader och bäcksvart, bitvis isigt hårt och halt, men riktigt skönt ändå. korta ruscher och varierat tempo men till större delen lugnt pga lite för stela lår och vader, planen var snabba ruscher på ca 1 min vardera, men ibland får man revidera och anpassa efter förutsättningarna. Vi tränade i alla fall och nu, 6 timmar senare börjar det bli dags för mig att bege mig till jobbet. Kommer bli tungt med tanke på att jag står hela passen och låren inte riktigt är sammarbetsvänliga längre... inte rumpan helelr för den delen ;)

Blir kanske en vilodag i morgon, men vi får se vill kunna ta ledigt en dag i helgen istället egentligen...

2 kommentarer:

Monica sa...

Men fy faaan vad du är grym Liza!!! Jag är sååå impad!!! Kram!

Minellie sa...

Tack Mogsy!
Hur går det själv med träningen?? Bra hoppas jag nu när du får så mycket inspiration ;O)