04 juli 2010

Juli??

Plötsligt har jag redan haft en veckas semester, midsommar har passerat och första jobbveckan efter försommarsemestern är avklarad... Osså är det Juli, vad hände??

Fast jag är inte särskilt stressad över tiden, har tre veckor semester kvar i augusti och vädret är ju strålande!! Det gör inte så mycket att jag spenderar ett par timmar om dagen inne på jobbet; gästerna är glada (trots att varje rum är som en egen liten bastu) och större delen av dagen är ju ändå kvar till att göra annat (dvs, ligga i skuggan o läsa, bada och bara ha det bra)

I helgen har jag jobbhelg, så efter jobbet i går åkte jag hem till en kompis i Borensberg för lite trevligt umgänge, kajakpaddling, bad och grillning. Underbar helg, dock blev det ingen WOD igår och även om kajakpaddling kan vara riktigt bra träning så höll vi inte riktigt "tränings"tempo igår ;) men vi var ute nästan två timmar och gled runt på en näst intill spegelblank vättern med avbrott för lite bad när värmen och kisandet mot solen blev för mycket... Jag vågade dock inte ta med mig varken kamera eller mobil så bilder saknas tyvärr!

dagens WOD får vänta till efter jobbet, det är 29 grader i skuggan så 8 gånger 200m sprint + 25 knäböj lockar inte just nu....

Inga kommentarer: