13 september 2009

Pyssel

Marika på Odlingsptyssel har en tävling för att fira 25 000 unika besökare. Priset är en helt underbar japansk pysselbok =) Sista dag att tävla är dock idag och jag håller tummarna för att jag, trots mitt sena bidrag lyckas kamma hem priset. Om inte, rekommenderar jag ändå hennes blogg till er som missat den. Massor av mysigt pyssel, och kul inspiration både för små barn och oss lite äldre barn ;) Kolla in frukgubbarna till exempel!

(jag är på jobbet och väntar på att i alla fall nån gäst ska visa sig... så jag skulle kunna mala på i all evighet, men det är bättre om ni kollar själva. Och jag måste ju lämna in mitt tävlingsbidrag också!) BTW så har jag inte tränat idag heller, bara virkat hela förmiddagen. Kissarna börjar lära sig att mina garnnystan inte är leksaker (så länge jag håller i dem i alla fall). Har tom haft Elliot i knät större delen av morgonen och garnnystanet brevid... Det ni!

Inga kommentarer: