12 september 2009

Jobbhelg

Min tur att spendera helgen på jobbet, full rulle med massor av folk för en gångs skull... Bortsett från söndag eftermiddag då jag troligen är ganska ensam i huset! Om vädret håller i sig blir det en långpromenad och eventuellt en fika med min käre far. Han är i stan på Alumniträff på universitetet och har förhoppningsvis nån timme över att umgås.

Har ni några förslag på vad jag kan sysselsätta mig med på söndag när jag städat färdigt repan, dammat shoppen och läst alla tidningar?

3 kommentarer:

Fia sa...

Du kan läsa en bra bok! =)

Jag var ute på uppdrag i Lund och gick omkring i två timmar, sen hade vi en halvtimmes line dance! Fem poäng plus en stegräknarpoäng till moi!

Martina sa...

Håller med Fia, ta med en bok.

Karin sa...

Du kan virka nåt!

Jag ska rapportera in 2 promenadpoäng från tidigare idag.