23 mars 2011

Vila och glädje

Har tvingats till vila, både igår och idag. Min tå bär inte riktigt och jag har helt enkelt inte haft lust att försöka anpassa min träning runt det!

I måndags slutade min dag med att jag svimmade på jobbet, mådde kass efter helgens svulleri och "glömde" äta eller nåt åt det hållet. Det ledde till blodsockerfall och illamående på jobbet, vilket gav mig en rejäl panikattack och så svimmade jag. Fick åka limmo hem (vågade inte köra)och bädda ner mig med katterna och en vakande älskling, men var i stort sett återställd tisdag morgon.

On the good side så är mitt lilla hemliga projekt nu officiellt; Jag har fått ett nytt jobb!!! Ett halvårs projektanställning till att börja med, samma arbetsgivare som tidigare men på en annan avdelning och med HELT andra uppgifter. Ska bli så grymt skoj, målet är att göra mig oumbärlig så att projektet görs om till något permanent. Äntligen får jag chansen att jobba med det jag vill och dra lite nytta av både min personlighet och min utbildning. Det ni!! Liza Happy!!

Och det gör inte lika ont i tån längre heller ;)

3 kommentarer:

Karin sa...

Inte bra att slarva med maten, fy!

Och ett stort grattis till jobbet! Efter 6 månader kommer de inte att släppa dig.

Minellie sa...

tack Karin! Det är som sagt min plan ;)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

JA!!!
En egen tea-parlor, fatta så skoj det hade varit. Och då måste vi också ha vackra klänningar från typ 60-talet på oss. Med vid kjol. :-)
Kan redan se framför mig hur helt fantastiskt detta skulle bli.

KRAM KRAM!